Już wkrótce do salonów trafi hybrydowa wersja bawarskiego minivana. Na razie poznaliśmy zapowiadający ją prototyp.
Układ napędowy składa się z trzech elementów – spalinowego, turbodoładowanego silnika 1.5 o mocy 136 KM napędzającego przednią oś, 88-konnego elektrycznego motoru który przenosi moc na tylną oś oraz generatora, który w czasie jazdy wytwarza energię elektryczną – co ciekawe, w razie potrzeby potrafi on na krótki czas wspomóc kierowcę dodatkowymi 20 KM i 115 Nm momentu obrotowego. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h ma zająć zaledwie 6,5 sekundy, a średnie zużycie paliwa ma oscylować w granicach dwóch litrów na 100 kilometrów. Na samym „prądzie” będzie można przejechać około 38 kilometrów. Zgodnie z obowiązującymi trendami, dzięki technologii Plug-In w razie potrzeby prąd będzie można „zatankować” za pomocą specjalnego przedłużacza.
Źródło: WCF