Najmniejszy model z europejskiej oferty Hondy przeszedł dyskretną kurację odmładzającą. Co się zmieniło?
Modyfikacje nie są może rewolucyjne, ale na pewno widoczne dla wszystkich fanów japońskiej marki. Wśród nich znajdziemy przeprojektowane zderzaki, nowe wypełnienia reflektorów, grill, a także listwy ozdobne. W ofercie znajdą się również nowe lakiery i wzory felg.
Z kolei we wnętrzu poprawiono materiały wykończeniowe i uzupełniono listę tapicerek. Wyposażenie bazowe obejmuje m.in.: system autonomicznego hamowania City-Brake Active, czujnik zmierzchu, a także tempomat. Warto zaznaczyć, że auto będzie dostępne w nowej wersji – Dynamic (paski na zderzakach w kolorze czerwonym, nakładki na progi, spoiler na klapie bagażnika, reflektory ledowe, halogeny i 16-calowe, czarne felgi). Jeszcze ważniejszy wydaje się jednak debiut nowej jednostki. To 130-konny i-VTEC o pojemności 1,5 litra, który ma zużywać średnio 5,4 litra na 100 km (opcjonalnie będzie współpracował z bezstopniową przekładnią CVT). Pierwsze egzemplarze powinny pojawić się w salonach na początku przyszłego roku.