Honda Jazz przeszła kilka poprawek i właśnie trafia na polski rynek w odświeżonej wersji. Co teraz oferuje japoński mieszczuch?
Jak zwykle przy takiej okazji możemy liczyć na zmodyfikowane zderzaki i zaktualizowaną listę wzorów felg. Wnętrze nie uległo większym modyfikacjom. To oznacza, że znajdziemy w nim prosty, ergonomiczny kokpit, czytelne zegary, wielofunkcyjną kierownicę i ekran multimedialny z funkcją dotyku. Cieszyć może także przestronność godna aut kompaktowych. Bagażnik wciąż oferuje 354 litry pojemności.
Najbardziej istotną nowością jest natomiast silnik 1.5 i-VTEC dysponujący mocą 130 KM. Uzupełnia on 102-konny wariant (1.3 i-VTEC). Większa jednostka dostępna jest z 6-biegowym manualem i skrzynią CVT (z unowocześnionym oprogramowaniem zapewniającym lepszą pracę przekładni bezstopniowej). Warto dodać, że 130-konny benzyniak dostępny jest wyłącznie w topowym wariancie (Dynamic).
W aucie zabrakło także licznych systemów bezpieczeństwa, wśród których znajdziemy asystenta zapobiegania kolizjom. W skład wyposażenia podstawowego wchodzą m.in.: podgrzewane fotele, wspomniany już City-Brake Active, automatyczne światła i tempomat. Tak kształtuje się cennik:
1.3 i-VTEC MT Trend: 63 000 zł
1.3 i-VTEC CVT Trend: 67 000 zł
1.3 i-VTEC MT Comfort: 66 200 zł
1.3 i-VTEC CVT Comfort: 70 200 zł
1.3 i-VTEC MT Elegance: 72 900 zł
1.3 i-VTEC CVT Elegance: 76 900 zł
1.3 i-VTEC MT X-Road: 78 500 zł
1.3 i-VTEC CVT X-Road: 82 500 zł
1.5 i-VTEC MT Dynamic: 72 900 zł
1.5 i-VTEC CVT Dynamic: 76 900 zł