w

Honda Jazz 2018 – polski cennik

Honda Jazz przeszła kilka poprawek i właśnie trafia na polski rynek w odświeżonej wersji. Co teraz oferuje japoński mieszczuch?

Jak zwykle przy takiej okazji możemy liczyć na zmodyfikowane zderzaki i zaktualizowaną listę wzorów felg. Wnętrze nie uległo większym modyfikacjom. To oznacza, że znajdziemy w nim prosty, ergonomiczny kokpit, czytelne zegary, wielofunkcyjną kierownicę i ekran multimedialny z funkcją dotyku. Cieszyć może także przestronność godna aut kompaktowych. Bagażnik wciąż oferuje 354 litry pojemności.

Najbardziej istotną nowością jest natomiast silnik 1.5 i-VTEC dysponujący mocą 130 KM. Uzupełnia on 102-konny wariant (1.3 i-VTEC). Większa jednostka dostępna jest z 6-biegowym manualem i skrzynią CVT (z unowocześnionym oprogramowaniem zapewniającym lepszą pracę przekładni bezstopniowej).  Warto dodać, że 130-konny benzyniak dostępny jest wyłącznie w topowym wariancie (Dynamic).

W aucie zabrakło także licznych systemów bezpieczeństwa, wśród których znajdziemy asystenta zapobiegania kolizjom. W skład wyposażenia podstawowego wchodzą m.in.: podgrzewane fotele, wspomniany już City-Brake Active, automatyczne światła i tempomat. Tak kształtuje się cennik:

1.3 i-VTEC MT Trend: 63 000 zł
1.3 i-VTEC CVT Trend: 67 000 zł
1.3 i-VTEC MT Comfort: 66 200 zł
1.3 i-VTEC CVT Comfort: 70 200 zł
1.3 i-VTEC MT Elegance: 72 900 zł
1.3 i-VTEC CVT Elegance: 76 900 zł
1.3 i-VTEC MT X-Road: 78 500 zł
1.3 i-VTEC CVT X-Road: 82 500 zł
1.5 i-VTEC MT Dynamic: 72 900 zł
1.5 i-VTEC CVT Dynamic: 76 900 zł

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Odświeżona Toyota Aygo

Policyjne BMW 330i xDrive – pierwsza sztuka rozbita