w

Honda CR-V 2023. Trochę Mazda, trochę Volvo

CRV 2023
Honda CR-V 2023. Trochę Mazda, trochę Volvo

Jak to zwykle bywa, na azjatyckich stronach wyciekły zdjęcia kolejnego modelu renomowanego producenta. Tym razem to kompaktowy SUV.

Oto Honda CR-V w 2023 bez żadnego kamuflażu. Do tej pory mogliśmy dostrzec jedynie oklejone egzemplarze, które nie zdradzały niczego poza charakterystyczną sylwetką. Teraz wiemy już znacznie więcej.

Honda CR-V 2023
Z tyłu nietrudno pomylić nową Hondę z Volvo XC60

Nowa generacja popularnego modelu powinna zostać oficjalnie zaprezentowana jeszcze w tym roku, a na początku przyszłego pierwsze sztuki trafią do pierwszych klientów. Marka z pewnością ogłosi niebawem datę premiery.

Honda CR-V 2023 – tradycja zrywania z tradycją

Pas przedni został skomponowany z łagodnie narysowanych elementów. Nie da się ukryć, że przypomina Mazdę CX-5, która jest potencjalną konkurentką tego modelu. Wszystko za sprawą „skośnych” reflektorów z ciemnym wypełnieniem i szerokiego grilla. Warto podkreślić, że elementy świetlne zostały złączone grafitową listwą, co wygląda elegancko.

Z tyłu znajdziemy natomiast duże reflektory w kształcie rogów. W poprzedniej generacji można było dostrzec ten sam motyw, ale podany w nieco inny sposób. Honda CR-V 2023 w tej części nadwozia przypomina bardziej Volvo XC60, niż swoją poprzednią generację.

Zobacz także: Honda ZR-V trafi do Europy. Nowy SUV w drodze!

Wnętrze nie zostało jeszcze ujawnione. Wiadomo jedynie, że ekran multimedialny będzie wystawał ponad obrys podszybia. Podejrzewamy, że kokpit zostanie poskładany z tych samych elementów, co projekt w modelu Civic.

CRV 2023
Honda CR-V 2023. Trochę Mazda, trochę Volvo

Gama jednostek również jest owiana tajemnicą, ale najpewniej znajdzie sie w niej 1,5-litrowa jednostka benzynowa o mocy 190 koni mechanicznych. Ofertę uzupełni hybryda oparta na benzyniaku o pojemności 2 litrów wspieranym przez dwa silniki elektryczne. Więcej informacji powinno pojawić się bliżej daty debiutu.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Warszawa szkoła jazdy

Nauka jazdy w Warszawie: pod prąd i na zakazie

BMW Series 3 facelift

BMW Serii 3 2023 (lifting). Odświeżony design, ekrany w stylu Mercedesa