w

Ford promuje grę Forza Motorsport 6

Jest mnóstwo sposobów na promocję gier. Jeśli jednak mamy do czynienia z symulatorem wyścigów, to fajnym pomysłem jest współpraca z jakąś istotną marką motoryzacyjną.

ford_focus_rs_forza_motorsport_6_2015_2

Dobrym tego przykładem może być Ford, który za pośrednictwem Focusa RS w specjalnej wersji promuje Forzę Motorsport 6. Hot hatch z pewnością spodoba się wielu fanom tej gry. Auto wyróżnia się oczywiście specjalnym, unikatowym malowaniem. Co oczywiste, Focus RS będzie jednym z bohaterów nowej Forzy. Forda reprezentować będzie również model GT. Gra trafi do sprzedaży po wakacjach.

 

Źródło: WCF

 

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Jeden komentarz

Dodaj odpowiedź
  1. Obecne przenikanie się różnych branż, to będzie standardem. Firmy próbują jednocześnie promować się na kilka różnych sposobów. Jedni robią, to lepiej inni gorzej, Ford wie jak to robić dobrze 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Rozbite Ferrari F12 Berlinetta wystawione na sprzedaż!

Honda Civic 1.8 i-VTEC Sport – Już nie taka kontrowersyjna