w

Ford Focus ST Kombi 2019 oficjalnie

Po debiucie wersji ST w wersji hatchback, przyszedł czas na praktyczną odmianę nadwoziową. Oto Focus ST Kombi w pełnej krasie.

Podobnie jak nieco krótszy brat, prezentowany model dostępny będzie w dwóch konfiguracjach silnikowych. Zwolennicy diesli mogą postawić na 2-litrową jednostkę EcoBlue oferującą 190 KM. Jej uzupełnienie stanowi 6-biegowy manual. Dla żądnych większych wrażeń przygotowano Ecoboosta o pojemności 2,3 litra, który oferuje
280 KM. W tym przypadku klient może wybrać przekładnię manualną lub 7-biegowy automat. Szczegółowe dane dotyczące osiągów nie zostały jeszcze ujawnione, ale możemy podejrzewać, że kombi będzie ok. 0,5 sekundy wolniejsze do pierwszej setki, niż hatchback.

Jak można się domyślać, auto wyposażono w elektroniczną szperę, system umożliwiający wybór trybu jazdy, rev-mach (dla manualnej skrzyni), zmodyfikowane zawieszenie, kubełkowe fotele, wydajny układ hamulcowy i body kit nadający sylwetce muskularny wygląd.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nowe BMW Serii 1 – zapowiedź zdjęciowa

Szybka lekcja podsterowności na rondzie (Video)