Fiat poddał kuracji odmładzającej trzecią generację Pandy.
Zmiany są bardzo dyskretne i bliżej im do ewolucji niż rewolucji. Pod względem stylistycznym, producent uzupełnił paletę lakierów karoserii i wzorów kołpaków/felg. Z kolei we wnętrzu pojawiły się nieco lepsze materiały wykończeniowe, które jeszcze staranniej spasowano. Jak można się domyślać, nie zabrakło także ciekawych wzorów tapicerek i motywów kolorystycznych. Co więcej, pojawiła się kierownica z nowym zestawem przycisków. Jeśli chodzi o wyposażenie, to na wielu rynkach klimatyzacja będzie standardem już w podstawowej wersji (Easy). Opcjonalnie będzie można doposażyć auto w system uConnect integrujący się ze smarfonami. Gama jednostek napędowych nie ulegnie zmianom. Cenny powinny również pozostać na podobnym poziomie. Odświeżona Panda zostanie pokazana wraz z wersją Cross w Paryżu i jeszcze w tym roku trafi na rynek.