w

Fiat Panda po liftingu

Fiat poddał kuracji odmładzającej trzecią generację Pandy.

fiat_panda_fl_2017_12

Zmiany są bardzo dyskretne i bliżej im do ewolucji niż rewolucji. Pod względem stylistycznym, producent uzupełnił paletę lakierów karoserii i wzorów kołpaków/felg. Z kolei we wnętrzu pojawiły się nieco lepsze materiały wykończeniowe, które jeszcze staranniej spasowano. Jak można się domyślać, nie zabrakło także ciekawych wzorów tapicerek i motywów kolorystycznych. Co więcej, pojawiła się kierownica z nowym zestawem przycisków. Jeśli chodzi o wyposażenie, to na wielu rynkach klimatyzacja będzie standardem już w podstawowej wersji (Easy). Opcjonalnie będzie można doposażyć auto w system uConnect integrujący się ze smarfonami. Gama jednostek napędowych nie ulegnie zmianom. Cenny powinny również pozostać na podobnym poziomie. Odświeżona Panda zostanie pokazana wraz z wersją Cross w Paryżu i jeszcze w tym roku trafi na rynek.

 

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tesla Model S P100D vs. Lamborghini Huracan – drag race (video)

Jeep Grand Cherokee SRT – wnętrze Vilnera