w

Fiat 500e po tuningu firmy Kahn. Wygląda jakby mógł zaszczekać

Fiat 500 tuning
Fiat 500e po tuningu firmy Kahn. Wygląda jakby mógł zaszczekać

Tuning miejskich samochodów jest zazwyczaj traktowany z przymrużeniem oka. W tym przypadku też może ktoś uznać, że to przerost formy nad treścią.

Firma Kahn oparła swój projekt na wersji cabrio. To określenie trochę na wyrost, bo mamy tak naprawdę do czynienia z dużym materiałowym szyberdachem – słupki oraz pałąki pozostały nietknięte, dlatego trudno mówić o w pełni otwartej odmianie nadwoziowej.

Fiat 500e Kahn
Modyfikacje objęły niemal każdy panel nadwozia

Niemniej jednak jest na czym zawiesić wzrok. Fiat 500e zyskał poszerzone błotniki, zmodyfikowane zderzaki, nową maskę przyciemnione szyby, oraz 18-calowe felgi aluminiowe. nie zabrakło również obniżonego zawieszenia.

Fiat 500e tuning
Oryginalne felgi podkreślają sylwetkę 500-tki

Dzięki tym modyfikacjom wygląda jak przyklejony do drogi. Warto dodać, że większość dodatkowych elementów karoserii została wykonana z włókna węglowego.

Wnętrze też robi wrażenie, choć nie ma tu za wielu zmian. Fundamentem projektu jest nowa skórzana tapicerka w seledynowym kolorze. Zaskakująco dobrze pasuje ona do szaro-czarnej karoserii.

Fiat 500e wnętrze
Wnętrze zyskało seledynową tapicerkę

Kahn wycenił te wszystkie zmiany na na 10 tysięcy funtów. No cóż, sporo, ale być może znajdzie się jakiś bogacz, który chętnie podaruje taki prezent swojej żonie, córce albo jeszcze komuś innemu…

O zmianach technologicznych nie ma mowy, dlatego można podejrzewać, że elektryczna 500-tka pozostała z oryginalnym napędem. A ten jest dostosowany do miejskich potrzeb – jak cały samochód włoskiej marki.

 

 

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Jazda w kółko na rowerze przed skrzyżowaniem

Poznański rowerzysta w akcji. Być może nie miał „hamulców” (wideo)

BMW M1000 RR kontra Ferrari SF90 Stradale

Co lepiej przyspiesza: BMW M1000 RR czy Ferrari SF90 Stradale? (wideo)