GT4Lusso debiutowało w marcu tego roku i jest bezpośrednim następcą modelu FF.
Do tej pory włoskie Gran Turismo było dostępne jedynie z wolnossącym, benzynowym silnikiem V12. Teraz do oferty dołącza jednostka V8 z doładowaniem. Jest to konstrukcja znana z modelu 488 GTB. Rozwija 610 KM i 760 Nm maksymalnego momentu obrotowego. W takim zestawieniu włoski supersamochód osiąga pierwszą setkę w 3,5 sekundy i rozpędza się do 320 km/h. W porównaniu do odmiany V12, przyspieszenie jest 0,1 sekundy gorsze, a prędkość maksymalna o 15 km/h mniejsza. Są to więc bardzo skromne różnice. Wynikają one nie tylko z doładowania, ale także obniżonej o 50 kg masy własnej (teraz 1740 kg). Skąd ta oszczędność? W tym wariancie GT4Lusso posiada napęd na jedną, a nie dwie osie, co dla wielu może wydać się dodatkowym plusem. Według producenta, średnie zużycie paliwa wersji V8 to około 11 litrów.