w

Ferrari 458 Italia od Vorsteinera

Dla kogoś takiego jak ja, kto po prostu lubi włoskie samochody, jakiekolwiek próby ich udoskonalania mogą się wydać profanacją. Oczywiście, tylko wtedy, gdy wezmą się za nie amatorzy, bez planu i celu.

 

Jednak im droższy samochód, tym trudniej o tuningowca-amatora. Na szczęście! A Vorsteiner udowadnia, że jest tunerem z klasą.

 

Przygotowanie pakietu aerodynamicznego do Ferrari 458 Italia zajęło mu mniej więcej rok. To całkiem długo, zważywszy, że modyfikacjom podlega wyłącznie karoseria samochodu. Zacznijmy od 20- lub 21-calowych felg aluminiowych VS-110. Prezentują się znakomicie, ich czerń idealnie wpasowuje się w ?kanarkowy? lakier.

 

Przedni zderzak wzbogacono o dokładkę, której celem jest kierowanie strumienia powietrza do chłodnicy. Z tyłu pojawiły się nowy spojler i dyfuzor, niegodzące w styl samochodu. Wykonane są z tak popularnego ostatnimi czasy włókna węglowego.

 

Autor: Miłosz Bagiński
Źródło: WCF

 

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Citroen C3 Picasso vs. Ford B-MAX – miejski minivan na dwa sposoby

Mazda 3 Sedan oficjalnie