w

Edycja specjalna BMW M 1000 R z okazji 50. urodzin

BMW 1000 RR
Edycja specjalna BMW M 1000 R z okazji 50. urodzin

Historia oddziału M ma już pół wieku. To kawał barwnej i bardzo inspirującej historii, która wciąż nie napisała ostatniego rozdziału.

BMW M 1000 RR nosi dopisek „50 Years M Anniversary Edition”, ale raczej nikt nie będzie jej nawet wymawiał. Nie o to w tym chodzi. Kluczem jest konfiguracja, która zdecydowanie wyróżnia się z tłumu.

BMW M 1000 RR Sao Paulo
Lakier Sao Paulo robi wrażenie. Jest też dostępny w BMW M4

Zacznijmy od lakieru Sao Paulo, który jest swego rodzaju mieszanką cytryny z żółcią. Dokładnie taką samą barwę może zdobić M4. W standardzie klient otrzymuje także takie samo logo, co wyczynowe samochody bawarskiego producenta.

BMW M 1000 RR 50 Years M Anniversary Edition

Na tym oczywiście nie koniec. Każdy potencjalny nabywca może doposażyć swój egzemplarz w dedykowany pakiet 50 Years. No cóż, cała nomenklatura ma sprawić, by nikt nie zapomniał, po co w ogóle powstał ten sportowy jednoślad w unikatowej wersji.

Zobacz także: Siła klasyki. BMW R18 skrywa wyjątkowe serce, ale lista jego zalet jest znacznie dłuższa (test)

W skład wspomnianego zestawu wchodzi oprogramowanie, które obejmuje Lap Timer mierzący czas okrążenia, osłona tylnego siedzenia, zestaw dla pasażera, pakiet karbonowy M, który obejmuje błotniki, owiewki, panele i osłony z włókna węglowego. Wśród opcji jest też M Billet Pack, który zawiera m.in. aluminiowe osłony cylindrów.

BMW M 1000 RR
Dedykowany pakiet oferuje m.in. lap timer, który mierzy czas okrążenia na głównym wyświetlaczu

BMW M 1000 RR w edycji specjalnej ma ten sam czterocylindrowy, litrowy silnik, który kręci się do 13 tysięcy obrotów. generuje wtedy 205 koni mechanicznych i 112 niutonometrów maksymalnego momentu obrotowego. W takiej konfiguracji można osiągać setkę w 3,1 sekundy i rozpędzać się do 304 km/h.

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Torres SUV

SsangYong Torres. Brzmi jak piłkarz, ale to SUV

Obracana ramka rejestracji

Mercedes z obracaną ramką rejestracji. Pomagał złodziejom