w

Dwa różne fotele w nowym samochodzie. Do pomyłki doszło na etapie produkcji

Dwa różne fotele w nowym samochodzie
Dwa różne fotele w nowym samochodzie. Do pomyłki doszło na etapie produkcji

Fabryki samochodowe są dziś bardzo sprawnie działającymi obiektami, które imponują pod względem zaawansowania technologicznego.

Nie jest tajemnicą, że procesy produkcyjne są w znaczącej części zautomatyzowane. Na niektórych etapach wciąż jednak potrzebny jest człowiek. A to w pewnym stopniu zwiększa ryzyko popełnienia błędu, czego przykładem mogą być dwa różne fotele w nowym samochodzie.

Od razu zaznaczmy, że nie jest to żart, zamówiona personalizacja czy inne celowe działanie. Sprawa dotyczy egzemplarza Forda Mustanga, który jest dostępny u dealera w West Chester (Pensylwania, Stany Zjednozcone). Jego zdjęcia trafiły na forum fanów tego modelu.

Pierwszy rzut oka nie pozwala nawet przypuszczać, że samochód wyróżnia się czymś nietypowym. Dopiero po zajrzeniu do wnętrza można dostrzec, że doszło do czegoś, co nie powinno mieć miejsca.

Dwa różne fotele w nowym aucie

Fotel kierowcy wydaje się zgodny z konfiguracją GT. Został całkowicie pokryty czarną skórą i zdobi go biały napis „Recaro”. Siedzenia pasażera to natomiast inna bajka. Jego kształty i motywy są praktycznie takie same, ale różnice stanowi tapicerka. Środek został wypełniony Alcantarą, a logo firmy jest niebieskie.

Dwa różne fotele w nowym samochodzie
Fotel pasażera, w odróżnieniu od pozostałych, ma niebieski napis Recaro i środek pokryty Alcantarą

Ta nieścisłość jest obiektem licznych, nieprzychylnych komentarzy w sieci. Warto w tym miejscu dodać, że konfigurator Ford Mustanga nie umożliwia wybrania takiej opcji, jak dwa różne fotele. Tak naprawdę chyba żaden fabrycznie nowy model nie dysponuje taką możliwością personalizacji.

>Ten kompaktowy SUV posiada najlepsze fotele w swojej klasie. Ma też rozsądną cenę

Jak do tego doszło? Zdjęcia, które trafiły na forum ujawniają, że pracownicy znajdujący się na linii produkcyjnej otrzymują fotele pokryte folią ochronną, który uniemożliwia dostrzeżenie, jaka tapicerka je pokrywa. Błąd mógł więc zostać popełniony już na etapie dostawy. Innym wytłumaczeniem może być nieprawidłowe oznaczenie.

To raczej zła wiadomość dla pracowników fabryk amerykańskiej marki, którzy ostatnio domagają się podwyżek. Należy jednak zaznaczyć, że to jednostkowy przypadek. Wcześniej nie słyszeliśmy o podobnych problemach na liniach produkcyjnych tej firmy.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

5 komentarzy

Dodaj odpowiedź
  1. w 1990 roku kupiłem malucha z fotelami lotniczymi. z przodu jeden fotel miał niebieskie dodatki drugi czerwone. z tyłu oparcie czerwone a siedzisko niebieskie lub odwrotnie. po 10 latach sprzedawałem, kupującemu nie przeszkadzało

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zamaskowane kobiety zarabiają na usuwaniu blokad kół

Zamaskowane kobiety zarabiają na usuwaniu blokad kół. „To wymknęło się spod kontroli”

Praktyczny kamper za 40 tysięcy złotych

Praktyczny kamper za 40 tysięcy złotych. Ma kuchnię i łazienkę