w

Czy pick-up może być luksusowym kamperem? Ta Toyota udowadnia, że tak

Toyota Hilux BR75
Czy pick-up może być luksusowym kamperem. Ta Toyota udowadnia, że tak

Samochody użytkowe są bardzo często wykorzystywane jako baza pod kampery. Niemniej jednak zazwyczaj chodzi o pojazdy stricte dostawcze, a nie pick-upy.

Ten projekt udowadnia jednak, że to mniej popularne połączenie może mieć sens. Potrzeba jednak odpowiednich umiejętności, wiedzy i doświadczenia. Przejdźmy jednak do rzeczy. Oto Toyota Hilux BR75 stworzona przez firmę Direct Cars.

Już sam design sprawia, że można się uśmiechnąć. Mimo dużej zabudowy, całość wygląda naprawdę fajnie. Robotę robi także lakier, który delikatnie przypomina militarne barwy. Do tego dochodzą terenowe opony i dodatkowe osłony.

Toyota Hilux BR75
Toyota Hilux BR75

Najważniejsze jest jednak wnętrze. Można je podzielić na strefy kabinową i mieszkalną. W tej pierwszej można bez problemu jechać w piątkę, ponieważ siedzenia i pasy bezpieczeństwa pozostały na swoich miejscach.

Z kolei dostęp do tej drugiej znajduje się zarówno od wewnątrz, jak i z zewnątrz. Jeżeli chodzi o odczucia, to panuje tu luksusowy klimat. Poważnie. Pierwsze, co rzuca się w oczy to eleganckie oświetlenie, i drewniane elementy zabudowy.

Toyota Hilux BR75
Toyota Hilux BR75

Strefa jadalniana może zostać przekształcona w łóżko dla dwóch osób. Co ciekawe, jest tu także nieco mniejsze (1660 milimetrów) łóżko dla dwójki dzieci. Co ważne, z każdej strony znajduje się okno, dlatego można liczyć na odpowiednie doświetlenie.

Na tym nie koniec. Wnętrze obejmuje też coś, co jest mieszanką łazienki z drugim pokojem. Kabinę można schładzać i nagrzewać dzięki klimatyzacji z cyfrowym panelem. Producent zadbał także o zbiorniki: 85-litrowy i 20-litrowy na wodę czystą oraz 45-litrowy na ścieki. Nie zabrakło także licznych gniazdek, które dysponują energią z akumulatora i paneli solarnych.

Toyota Hilux BR75
Toyota Hilux BR75

Co ciekawe, firma oferuje również przyczepę, która wygląda jak tył pick-upa. Można na niej przewozić niezbędny ekwipunek bez zagracania kampera. No dobrze, ile kosztuje zabudowa?

Za bazową trzeba zapłacić około 84 tysięcy dolarów. Z kolei ta topowa wyceniona jest na mniej więcej 95 tysięcy dolarów. Pamiętajmy, że klient może dokupić także różne dodatki (na przykład terenowe opony), dlatego nietrudno przekroczyć 100 tysięcy dolarów, czyli około 435 tysięcy złotych.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nowy Mercedes AMG GT

Nowy Mercedes-AMG GT (2024) już wkrótce na drogach. Jaki będzie?

Renault Clio Williams 1994

Idealne Renault Clio nie istn… Ale sztuka!