Dla wszystkich samochodów wyprodukowanych od 45 tygodnia 2013 roku doradca serwisowy Skody rejestruje potwierdzenie wykonania każdego przeglądu w cyfrowej książce serwisowej. Elektroniczna książka serwisowa zastąpiła książkę serwisową w wersji drukowanej, a dokumentacja wykonanych prac serwisowych będzie zapisywana w centralnej bazie danych
Każdy klient będzie mógł przechowywać wydrukowane potwierdzenia wykonania przeglądu w dokumentacji pojazdu. Cyfrowa książka serwisowa, zapewnia wyższy poziom bezpieczeństwa gdyż utrudnia oszustwa przy wpisach, nazwijmy je, ?nieautoryzowanych?, ale też przed ich utratą i zniszczeniem
Pojazd można serwisować w dowolnej specjalistycznej stacji obsługi (także za granicą), ponieważ baza danych jest dostępna na całym świecie. Dodatkowo cyfrowa książka serwisowa zapewnia większą wiarygodność podczas transakcji kupna-spzredaży używanego pojazdu dzięki centralnemu przechowywaniu wpisów, a wpisy systemowe stanowią pomoc podczas dochodzenia roszczeń wynikających z przedłużenia gwarancji i dożywotniej gwarancji mobilności. Pozostałe informacje umieszczone do tej pory w książce serwisowej (wklejka z wyposażeniem, data wydania, dane sprzedawcy, informacja o podstawowych prawach gwarancyjnych) przeniesione zostaną do instrukcji obsługi samochodu.
Autor: Artur Balwisz/Skoda
Źródło: Skoda