Audi ma bogatą gamę limuzyn i SUV-ów, ale wciąż nie zapomina o swoich sportowcach. To również zasługa rynku, na którym te modele wciąż cieszą się dużym zainteresowaniem.
Oferta obu samochodów jest na tyle bogata, że każdy może skonfigurować mocno zindywidualizowany egzemplarz. Oczywistym jest, że większy brat to już pełnoprawny supersamochód, ale topowa odmiana tego mniejsze też daje radę!
Czy TT RS ma szansę z R8? Drag race
Oczywistym jest, że R8 z V10 pod maską (610 KM i 570 Nm) zostawi daleko w tyle seryjne TT RS, ale ten egzemplarz to TT RS-R od ABT, który został dodatkowo podkręcony do 610 KM i 780 Nm. Na papierze wygląda to bardzo ciekawie…
Kluczem będzie jednak przeniesienie mocy na asfalt. Czy quattro jest równe quattro? Jak duża różnica była na mecie i który samochód okazał się szybszy? Sprawdźcie: