w

BMW XM 2023. Tak może wyglądać bez kamuflażu

BMW XM
BMW XM 2023. Tak może wyglądać bez kamuflażu

Fani bawarskiej marki wciąż czekają na debiut dużego, usportowionego SUV-a z napędem hybrydowym.

Egzemplarze w kamuflażu zostały już wielokrotnie sfotografowane, ale wszyscy liczą w końcu na oficjalne zdjęcia BMW XM 2023 bez żadnych tajemnic. Zanim jednak to nastąpi możemy zobaczyć projekty niezależnego grafika, które mogą być bliskie oryginału.

Podejrzewamy, że pas przedni będzie bardzo podobny, bo ujawniały to już zapowiedzi i odmiana koncepcyjna. Dwuczęściowy grill jest szeroki, ale na szczęście nie zajmuje całej wysokości zderzaka. Niewielu przyzwyczaiło się już do „zębów bobra”.

BMW XM 2023
Oryginalny projekt tylnej części karoserii może mieć nieco inny spojler i wstawki w zderzaku. Lampy powinny być bardzo podobne

Bardzo fajnie wygląda zadziorne spojrzenie, które tworzą światła LED do jazdy dziennej. Pod nimi znalazły się prostokątne reflektory z ciemnym wypełnieniem. Z tyłu natomiast dominuje minimalizm oparty na wąskich lampach i gładkiej klapie bagażnika. Wydaje się, że wersja oryginalna może mieć nieco większy spojler dachowy i dodatkowe przetłoczenia. Pozostaje więc zaczekać na premierę, by sprawdzić, czy Kolesa trafił ze swoim projektem.

BMW XM - wnętrze
Kokpit konceptu zaprezentowanego pół roku temu wydaje się bliski wersji produkcyjnej. Zawiera motywy znajdujące się w najnowszych modelach marki (Serii 7 i Serii 3 po liftingu)

Wnętrze z pewnością będzie bliskie wersji koncepcyjnej, która wygląda jak seryjna. Znajdują się tu motywy, które zostały wprowadzone przez najnowszą Serię 7 oraz „Trójkę” po liftingu. Podejrzewamy, że żaden pasażer nie będzie narzekał na przestronność.

BMW XM 2023 – dane techniczne

Bawarska marka potwierdziła obecność hybrydowego układu plug-in w tym modelu. Warto jednak podkreślić, że będzie kilka wariantów mocy BMW XM 2023. Ten podstawowy ma mieć 644 konie mechaniczne i 881 niutonometrów. Z kolei odmiana Competition odda do dyspozycji użytkownika 750 koni mechanicznych i 1000 niutonometrów.

Zobacz także: BMW Serii 7 – historia w pigułce. Która generacja była najlepsza?

Każda konfiguracja będzie posiadać seryjny napęd na obie osie. Podejrzewamy, że masa własna pojazdu może oscylować w granicach 2,5 tony. Zasięg nie został jeszcze ujawniony, ale wiemy już, że w trybie elektrycznym będzie można pokonać około 50 kilometrów. To oznacza, że bateria ma pojemność około 15 kWh.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Opel Astra 2022

Projekt IMAGinE w Oplu. Wszystko dla bezpieczeństwa

Nieudany wyścig motocyklisty

Nieudany wyścig motocyklisty z Porsche. Aż buty zgubił…