Bawarski SUV w wersji M50d potrafi rozpędzać się niczym prawdziwe auto sportowe. W końcu pod maską znajduje się 3-litrowy diesel oferujący aż 400 KM i 760 Nm momentu obrotowego.
Cały potencjał rozdzielany jest pomiędzy obie osie za pośrednictwem 8-biegowej przekładni automatycznej. Mimo masy własnej wynoszącej 2350 kg, bawarski SUV zostawia w za sobą znaczną większość aut jeżdżących po naszej planecie. Sprint do pierwszej setki zajmuje bowiem skromne 5,2 sekundy, a prędkość maksymalna została ograniczona do 250 km/h.
Specjaliści z G-Power postanowili wycisnąć z tego auta jeszcze więcej, dzięki zmianom w oprogramowaniu sterującym silnikiem. W efekcie uzyskano dodatkowe 100 KM i 115 Nm. Choć osiągi nie zostały ujawnione, można podejrzewać, że teraz X5 bez problemu schodzi poniżej 5 sekund do setki.
https://www.facebook.com/271377462392/photos/a.484768312392/10156150379867393/?type=3