BMW postanowiło odświeżyć swój najmniejszy model i wprowadza Serię 1 po facelifcie.
Modyfikacje jednak są bardzo skromne i ograniczają się jedynie do nowego wzoru felg oraz dwóch nowych kolorów: Seaside Blue i Sunset Orange.
Chcąc zachęcić klientów, BMW wprowadza trzy nowe edycje specjalne: Sport Line Shadow Edition, M Sport Shadow Edition oraz BMW M140i Shadow Edition.
Wszystkie mają one ciemne wypełnienia reflektorów, czarny grill oraz przyciemniane elementy oświetlenia.
Większe zmiany czekają nas natomiast we wnętrzu. Zaktualizowana konsola centralna, nowe zegary, zwijana pokrywa nad miejscem na kubki.
Dopatrzeć się też można przeprojektowanych nawiewów, chromowanych wykończeń, a także czarnych wstawek o wysokim połysku.
Na pokładzie miejsce znajdzie także najnowszy system iDrive, 8,8-calowy, dotykowy wyświetlacz. Zafundować sobie można również moduł umożliwiający udostępnianie łącza internetowego, który obsłuży do dziesięciu urządzeń.
Klienci BMW mogą wybierać w następującej gamie silnikowej:
– 116i 1.5-litra TwinPower Turbo (trzycylindrowy) 107 KM – 180 Nm
– 118i 1.5-litra TwinPower Turbo (trzycylindrowy) 134 KM – 220 Nm
– 120i 2.0-litry TwinPower Turbo (czterocylindrowy) 181 KM – 270 Nm
– 125i 2.0-litry TwinPower Turbo (czterocylindrowy) 221 KM – 310 Nm
– M140i 3.0-litry TwinPower Turbo (sześciocylindrowy) 335 KM – 500 Nm
– 116d 1.5-litra TwinPower Turbo (trzycylindrowy) 114 KM – 270 Nm
– 118d 2.0-litra TwinPower Turbo (czterocylindrowy) 148 KM – 320 Nm
– 120d 2.0-litra TwinPower Turbo (czterocylindrowy) 187 KM – 400 Nm
– 125d 2.0-litra TwinPower Turbo (czterocylindrowy) 221 KM – 450 Nm