w

BMW M5 F90 Competition – możliwości ujawnione na niemieckiej autostradzie bez ograniczeń

BMW M5 F90 Competition - przyspieszenie
BMW M5 F90 Competition - możliwości ujawnione na niemieckiej autostradzie bez ograniczeń

Supersedany to coraz bardziej zaawansowane maszyny, które mogą bez problemu rywalizować z autami sportowymi. W wielu dziedzinach są nawet od nich lepsze.

Przy zbliżonych osiągach oferują znacznie wyższy komfort, bogatsze wyposażenie, przestronne kabiny, duże bagażniki, niższe koszty eksploatacji, korzystniejsze ceny i wiele, wiele innych. Świetnym tego przykładem może być BMW M5 F90 Competition.

Dane techniczne bawarskiego supersedana

Bawarski przedstawiciel tego gatunku ma pod maską V8 o pojemności 4,4 litra. W topowej odmianie oferuje dokładnie 617 KM i 750 Nm momentu obrotowego. Warto dodać, że w przenoszeniu tej ogromnej mocy na cztery koła (xDrive) pomaga zaawansowana przekładnia automatyczna.

Osiągi? Rewelacyjne. Przyspieszanie do setki trwa zaledwie 3 sekundy, a 160 km/h zobaczymy po upływie niecałych 7 sekund. Te rezultaty mówią wszystko.

Odważna próba na niemieckiej autostradzie

Youtuber z kanału AutoTopNL postanowił sprawdzić, czy dane katalogowe mają odzwierciedlenie w rzeczywistości. Standardowo wybrał się na autobahn bez limitów prędkości i wcisnął pedał gazu do oporu. Efekty? Zobaczycie je na poniższym video. Zalecamy jednak, byście nigdy nie próbowali jechać z takimi prędkościami – nie warto ryzykować, nawet jeśli wszystko mieści się w granicach prawa.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

McLaren bodykit z drukarki

Ty drukujesz strony, a oni zderzaki. Ciekawy pakiet dla McLarena

Land Rover Defender 2020 - test zderzeniowy

Land Rover Defender przeszedł test zderzeniowy: Jest dużo bezpieczniejszy od poprzednika