Bawarski supersedan jest obiektem pożądania wielu fanów motoryzacji. Wybór pomiędzy dwoma najnowszymi generacjami nie jest jednak łatwy.
BMW M3 Competition G80 skrywa pod maską trzylitrowy, podwójnie doładowany silnik benzynowy produkujący 510 koni mechanicznych oraz 650 niutonometrów. Za przeniesienie tego potencjału na tylną oś odpowiada ośmiobiegowa przekładnia automatyczna. Auto waży 1730 kilogramów.
Starsze BMW M3 biorące udział w tym porównaniu zostało zmodyfikowane przez firmę Evolve. Dzięki wszystkim zabiegom, trzylitrowy, doładowany motor został podkręcony do 700 koni mechanicznych i 950 niutonometrów. Za przeniesienie mocy na tylną oś odpowiada siedmiobiegowy automat. W takiej konfiguracji, bawarski sedan waży 1595 kilogramów.
Wszystkie liczby przemawiają na korzyść starszej generacji po tuningu. Czy rzeczywiście uda się przenieść na asfalt taki potencjał? Zobaczcie to: