w

BMW M2 Competition po tuningu. Aż 850 koni na tylnej osi (wideo)

BMW M2 Competition po tuningu. Aż 850 koni na tylnej osi (wideo)

Jeremy Clarkson uważa, że ten model jest najlepszym reprezentantem bawarskiej marki w aktualnej gamie.

Jesteśmy bliscy tego samego stwierdzenia. BMW M2 Competition oferuje bardzo duży potencjał, co ma związek ze świetnym wyważeniem, mocnym silnikiem i wydajnym układem jezdnym. Ten egzemplarz ma jeszcze większy potencjał, niż seria, ponieważ został poddany modyfikacjom mechanicznym.

Za projekt odpowiada firma Pure Turbos. Jak można się domyślać, sześciocylindrowa, trzycylindrowa jednostka otrzymała podwójne doładowanie, co zaowocowało wyraźnym wzrostem mocy. Przypomnijmy, że seryjne BMW M2 Competition oferuje 410 koni mechanicznych. Tymczasem ta sztuka ma aż 850 koni mechanicznych, czyli ponad dwukrotnie więcej.

Przeniesie tego wszystkiego na tylną oś jest bardzo trudne, dlatego przyspieszenie do setki ze startu zatrzymanego jest niemal identyczne, jak w serii. Wraz ze wzrostem prędkości ujawniają się jednak wyraźne różnice. Wystarczy dodać, że ten samochód potrafi pędzić 340 km/h. Zobacz, jak przyspiesza od 100 do 300 km/h:

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

488 vs Aventador vs 911 Turbo S

Pojedynek wyjątkowych maszyn: Ferrari 488 Pista Piloti kontra Aventador SV i 911 Turbo S po tuningu (wideo)

Xbus electric minivan

Od czasów Subaru Libero nie było tak uroczego minivana. Oto Xbus z Niemiec