w

BMW i3 – lifting

Elektryczne, miejskie BMW przeszło kurację odmładzającą. Co oferuje odświeżone i3?

Już na pierwszy rzut oka widać przeprojektowane zderzaki, nowe światła przeciwmgłowe, ledowe wypełnienia reflektorów oraz delikatnie poszerzone nadkola. Nie zabrakło także ozdobnych pasów poprowadzonych nad bocznymi szybami i dwóch nowych lakierów: Red Metallic oraz Imperial Blue Metallic. Sercem auta jest oczywiście 170-konna jednostka elektryczna, która umożliwia przyspieszanie do pierwszej setki w 7,3 sekundy. Zasięg? Około 160 km. Może zostać podniesiony do niemal 300 km, gdy klient zakupi egzemplarz z range-extenderem. Nowością jest natomiast możliwość ładowania auta za pośrednictwem kabla TurboCard, który można wpinać do gniazdek zarówno 120V, jak i 240V.

Warto również wspomnieć o wersji i3S, która ma o 40 mm szersze nadwozie i obniżone o 10 mm zawieszenie. Uzupełnieniem sylwetki są 20-calowe felgi o charakterystycznym wzorze. Z kolei silnik został podkręcony do 184 KM i potrafi rozpędzić auto w 6,9 sekundy.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Skoda stworzy samochody elektryczne

Toyota Camry jako… Batmobil