w

Benzynowe Renault Megane GrandCoupe wraca do oferty. Jest tanie i spełnia normy

Renault Megane GrandCoupe
Benzynowe Renault Megane GrandCoupe wraca do oferty. Jest tanie i spełnia normy

Klienci mogą znów konfigurować jedną z najlepszych wersji kompaktowego sedana francuskiej marki. Została ona przystosowana do najnowszych norm związanych z bezpieczeństwem i emisją spalin.

Mimo dużego bagażu rynkowych doświadczeń, benzynowe Renault Megane GrandCoupe cieszy się w Polsce sporą popularnością, co zresztą widać na drogach. To wciąż atrakcyjne, dobrze wykonane auto, które dysponuje przestronnym wnętrzem i sporym bagażnikiem.

Podejrzewamy, że jego kariera rynkowa nie potrwa długo, ponieważ model Symbioz uważany za oficjalnego następcę Megane, został już zaprezentowany. Trzeba więc spieszyć się z podjęciem decyzji, by nie musieć szukać na rynku wtórnym.

Benzynowe Renault Megane GrandCoupe
Renault Megane GrandCoupe

Przypomnijmy, że kompakt Renault w tym wydaniu ma 4630 milimetrów długości. Wspomniany bagażnik jest w stanie pochłonąć 503 litry. Trzeba jednak uczciwie dodać, że klapa nie otwiera się wraz z szybą, co ogranicza jego użyteczność.

Benzynowe Renault Megane GrandCoupe to dobra oferta

Według nas najważniejszym elementem całego układu jest silniki 1.3 TCe. To dopracowana, kulturalna i zachwalana konstrukcja. Ma znacznie lepsze opinie, niż średnio udany poprzednik o pojemności 1,2 litra.

W tym przypadku oddaje do dyspozycji 140 koni mechanicznych, co jest zdecydowanie wystarczającym potencjałem. Warto dodać, że w podstawie występuje seryjnie z sześciobiegową skrzynią manualną. Istnieje również możliwość dokupienia przekładni dwusprzęgłowej EDC o siedmiu przełożeniach.

Renault Megane GrandCoupe - wnętrze
Renault Megane GrandCoupe

Ile kosztuje benzynowe Renault Megane GrandCoupe? Za podstawową konfigurację (wersja evolution) trzeba zapłacić dokładnie 87 900 złotych, co stanowi bardzo dobrą ofertę. Dopłata do drugiego poziomu wyposażenia (techno) sięga 5000 złotych. Chętni na automat muszą wydać kolejne 8000 złotych.

>Renault utrzyma przy życiu silniki spalinowe. Pomoże w tym chiński potentat

Podstawowe wyposażenie jest bardzo przyzwoite. W jego skład wchodzą m.in.: cyfrowe zegary, system multimedialny easy link z 7-calowym ekranem z wbudowaną nawigacją (aktualizowaną Over-The-Air i z funkcją wyszukiwania adresów Google®) oraz bezprzewodową replikacją smartfona Android Auto i Apple Carplay, czujniki cofania z kamerą oraz automatyczna, dwustrefowa klimatyzacja.

Megane GrandCoupe w wersji techno posiada dodatkowo: kartę Renault Hands Free, światła przednie full LED Pure Vision, czujniki parkowania z przodu, aluminiowe 17-calowe felgi oraz system MULTI-SENSE z ośmioma rodzajami oświetlenia nastrojowego i czterema trybami jazdy do wyboru.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ford Mondeo Sport

Nowy Ford Mondeo Sport wygląda sensacyjnie. Ma dwulitrowy silnik i 304 KM

Najczęstsza przyczyna usterek

To najczęstsza przyczyna usterek i awarii w nowych autach. Daje do myślenia