w

Bentley Continental GT (630 KM) kontra Porsche 911 GT3 (500 KM): luksusowe coupe stawia trudne warunki legendzie!

Drag race: Continental GT vs Porsche 911 GT3
Bentley Continental GT (630 KM) kontra Porsche 911 GT3 (500 KM): luksusowe coupe stawia trudne warunki legendzie!

Czy porównywanie osiągów luksusowego coupe z jednym z najlepszych supersamochodów ma sens? A i owszem, choć nie może to być typowy „kanapowiec”.

Porsche 911 GT3 to wyjątkowa maszyna, która ujawnia niezwykły kunszt niemieckich inżynierów. Wielu twierdzi, że nie ma aktualnie seryjnego auta sportowego, które lepiej zachowuje się na torze. Sercem tego modelu jest 4-litrowa, benzynowa jednostka generująca 500 KM i 460 Nm. Posiada oczywiście launch control i wydajny automat. Całość waży 1460 kg.

Drag race: Continental GT vs Porsche 911 GT3

Bentley Continental GT to zupełnie inna liga. Samochód ocieka stylem i jest genialnie sprawdza się w roli długodystansowego krążownika (dla wybrańców). Pod jego ogromną maską znajduje się 6-litrowe W12 zdolne generować 635 KM i 900 Nm. Współpracuje z nim przekładnia automatyczna, która przekazuje cały potencjał na obie osie. Masa? Około 2 tony.

Continental GT vs 911 GT3
Continental GT ma 630 KM, a 911 GT3 oferuje 500 KM

Różnica w mocy jest znaczna, ale waga przemawia na korzyść Porsche. Wynik nie jest więc taki oczywisty. Możemy jednak zdradzić, że było bardzo blisko! Zobaczcie, które auto okazało się skuteczniejsze na prostej:

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Navitel R700 GPS Dual test

Navitel R700 GPS Dual: jedna kamera już nie wystarczy!

Podświetlona klamra Skoda

Podświetlona klamra pasów: Takie proste, a dopiero teraz trafi do wnętrz aut