w

Audi R8 LMS GT4 – z myślą o torze

Marka z Ingolstadt stworzyła kolejną sportową wersję R8, która przeznaczona jest do jazdy po zamkniętych obiektach (nie posiada homologacji drogowej). Poznajcie LMS GT4!

Auto zostało profesjonalnie i kompleksowo przygotowane do wyścigowych wyzwań. Posiada pakiet aerodynamiczny (dodatkowe wloty, nakładki, większy dyfuzor, nowy spojler), zmodyfikowane zawieszenie i klatkę bezpieczeństwa. Warto dodać, że niemiecki supersamochód został wyraźnie odchudzony (teraz waży 1460 kg)

Pod maską mieszka oczywiście wolnossące, 5,2-litrowe V10, które generuje 495 KM i 55o Nm. Cały potencjał trafia na oś tylną. R8 osiąga pierwszą setkę w mniej niż 4 sekundy i rozpędza się do 250 km/h. Wersja LMS GT4 kosztuje ponad 1 milion złotych (z podatkiem VAT). Pierwsze sztuki trafią do klientów pod koniec tego roku.

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Skoda Karoq – polski cennik

Polonez z silnikiem V6 na sprzedaż!