w

Audi Q3 2.0 TFSI quattro od SKN

Tuner SKN najwyraźniej postanowił być szczery wobec swoich klientów i ?uterenowione? Audi Q3, które w rzeczywistości niespecjalnie nadaje się do naprawdę ostrej jazdy z dala od asfaltu lub równego szutru, do reszty pozbawił takich właściwości, obniżając zawieszenie za pomocą sprężyn marki H&R. Dodatkowo, różnice pomiędzy prześwitem przodu a tyłu auta wydają się dość znaczne (-40 mm – przód, -15 mm – tył),

 

Do najmniejszego crossovera niemieckiego producenta SKN przygotował dwa pakiety tuningowe: Stufe 1 (209 KM i 353 Nm) i Stufe 2 (223 KM i 378 Nm). Seryjnie, słabsza odmiana 2-litrowej benzynowej jednostki generuje 170 KM i 280 Nm, co daje 8,7 sekundy w sprincie do ?setki?.

 

Po wybraniu jednego z dwóch pakietów i zmodyfikowanej wysokości zawieszenia, klientowi pozostaje wybór felg, których gama ogranicza się do trzech opcji: dwóch wariantów 19-calowych i jednego 20-calowego.

 

Autor: Miłosz Bagiński
Źródło: SKN

 

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Women?s Car of the Year 2013

Fiat Punto Lounge 1.4 MultiAir – Znikający Punkcik