Aktualna generacja ASX-a jest jedną z najdłużej produkowanych propozycji rynkowych. Mimo dużego bagażu doświadczeń, wciąż jest obiektem zainteresowania licznego grona klientów.
ASX INSPORT – więcej charakteru w designie
Miały w tym udział mniejsze i większe liftingi. Teraz Japończycy postanowili zaoferować w Polsce edycję specjalną, która może przyciągnąć estetów. Wyróżnia się oryginalnym połączeniem kolorystycznym. Niebieski lakier kontrastuje tu z czarnymi elementami (dedykowane felgi, grill, osłony lusterek, relingi) i czerwonymi wstawkami. Trzeba przyznać, że w takiej konfiguracji, poczciwe Mitsubishi ma więcej charakteru. INSPORT bazuje na topowym wariancie wyposażenia, dlatego we wnętrzu znajdziemy pełną elektrykę szyb i lusterek, czarną podsufitkę, skórzaną-materiałową tapicerkę oraz czerwone przeszycia na wybranych elementach.
Pod maską ASX-a ten sam 2-litrowy benzyniak
Sercem auta pozostaje benzynowa jednostka z rodziny MIVEC. Generuje ona 150 KM i 195 Nm momentu obrotowego. Jej uzupełnieniem jest bezstopniowa przekładnia CVT lub 5-biegowy manual. Wersja INSPORT to dodatkowy koszt 6000 zł (w aktualnej promocji). Podaż jest ograniczona do 100 egzemplarzy.