Brytyjski producent ma się dobrze. Stopniowo rozwija swoją gamę, co wpływa na umacnianie jego wizerunku.
Teraz dowiedzieliśmy się, że Aston Martin pokazał nowe logo. Wygląda tak elegancko, że mogłoby zostać dołączone do oferty jubilera – nie tylko jako zawieszka. Wydaje się, że ktoś kiedyś wpadnie na taki pomysł.
Oprócz nowego logo pojawiło się także zaktualizowane hasło: „Intensity. Driven”. To wszystko brzmi, jak nowe otwarcie dla brytyjskiej marki. I pewnym stopniu rzeczywiście tak jest, co ma związek z nowymi inwestycjami.
Aston Martin pokazał nowe logo
Nowy znaczek zwiastuje również pewne zmiany strategiczne, które mają pozytywnie wpłynąć na przyszłość tej firmy. Wielkie znaczenie ma tu ogromna suma pieniędzy od arabskiego inwestora, która, jak oznajmił sam Lawrence Stroll „zmienia zasady gry”.
Aston Martin pokazał nowe logo, które jest ósmym w jego historii. Przypomnijmy, że marka ma już 109 lat na karku. Takie zmiany wizerunkowe nadchodziły średnio co kilkanaście lat.
Nowy projekt w formie fizycznej jest wykonywany ręcznie przez rzemieślników najwyższej klasy. Wkrótce powinien trafić na grille nowych modeli tego producenta. Jego graficzna forma trafi także na bolidy Formuły 1. Przypomnijmy, że aktualnymi kierowcami tego teamu są Lance Stroll i Sebastian Vettel.
Cała akcja została uzupełniona kampanią marketingową w mediach społecznościowych. Nie mogło oczywiście zabraknąć nagrań wideo. Jedno z nich znajduje się poniżej: