w

Aston Martin DBX707 AMR24. Aktualizacja topowej wersji

Aston Martin DBX707 AMR24
Aston Martin DBX707 AMR24. Aktualizacja topowej wersji

Brytyjska marka stara się zbudować konkretną serię danego modelu poprzez utrzymanie jej nazwy i coroczne aktualizacje. Ma to pozytywnie wpłynąć na wizerunek i zainteresować klientów poszukujących ekskluzywnego SUV-a.

Aston Martin DBX707 AMR24 to oczywiście ewolucja wariantu AMR23, który był oferowany w zeszłym roku. Od razu należy zaznaczyć, że nie ma mowy o rewolucji. To raczej ewolucja wprowadzonej koncepcji, która została wprowadzona jakiś czas temu.

Jeżeli chodzi o barwy, to producent oferuje trzy warianty: Podium Green, Neutron White lub Onyx Back. Aby lepiej wpisywać się w środowisko fanów Formuły 1, trzeba wybrać ten zielony lakier, który zdobi również samochód bezpieczeństwa „Królowej Wyścigów”.

Aston Martin DBX707 AMR24
Aston Martin DBX707 AMR24

Oprócz tego, konfiguracja przewiduje dodatki w kolorze Lime Green lub Trophy Silver, które znajdują się w dolnych strefach nadwozia. Wyglądają oryginalnie na błyszczącej czerni, ale nie wszystkim przypadną do gustu.

Dopełnieniem całości są felgi aluminiowe Fortis, które wyróżniają się bardzo ciekawym wzorem. W tym przypadku czerń uzupełniono srebrnym motywem tworzącym pięcioramienny wzór. Centralne miejsce zajmuje oczywiście logo producenta.

Aston Martin DBX707 AMR24 od wewnątrz

Zmiany zewnętrzne nie są tymi jedynymi. W kabinie pojawił się zaktualizowany kokpit, który trafił do DBX po liftingu. To oznacza obecność ekranu multimedialnego o przekątnej 10,25 cala oraz cyfrowych wskaźników, które są osadzone na jeszcze większym wyświetlaczu (12,3 cala).

Klienci mogą wybrać jeden z dwóch wzorów tapicerskich. Pierwszy to Onyx Black z limonkowymi szwami i lamówkami, a drugi stanowi mieszankę Onyx Black i Eifel Green z limonkowymi wstawkami.

Aston Martin DBX707 AMR24
Aston Martin DBX707 AMR24

Bardzo interesującym elementem jest zestaw audio Bowers & Wilkins o mocy 1600 W. Składa się z 23 głośników. Jeżeli jego brzmienie jest takie, jak w przypadku systemu audio tej samej firmy montowanego w Volvo, to będzie można poczuć się, jak na koncertach.

Producent nie wspomniał nic o zmianach mechanicznych samochodu. To oznacza, że jego sercem jest podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 4 litrów, który generuje 707 koni mechanicznych. Cały potencjał trafia oczywiście na obie osie.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Porsche Panamera

Volkswagen zabierze Porsche pracownikom. Koniec z takimi służbówkami

Land Rover Defender OCTA

Land Rover Defender OCTA. Piekielnie mocna konfiguracja z V8