w

Amerykanie przerobili przód Insignii. Teraz to zupełnie nowy model

Buick Regal
Amerykanie przerobili przód Insignii. Teraz to zupełnie nowy model

Nie jest tajemnicą, że niemiecka marka jest już pod skrzydłami Stellantis. Jej flagowy model, który wciąż jest oferowany powstał jeszcze przed sprzedażą marki.

W jego powstaniu uczestniczyło oczywiście General Motors. Efekt jest taki, że na amerykańskim rynku (a także tych azjatyckich) można spotkać model innej marki, który wygląda jak popularny Opel klasy średniej. Mimo pewnych zmian stylistycznych, nietrudno poznać, że to przód Insignii.

I tu należy przejść do nazwy modelu. To oczywiście Buick Regal, który doczekał się aktualizacji. Zanim jednak o nim warto dodać, że znany i lubiany Opel nie utrzyma się w gamie zbyt długo. Sedany reprezentujące segment D powoli odchodzą i są zastępowane SUV-ami. No cóż, biorąc pod uwagę normy emisji, które zmienią się w normy zużycia energii, jest to droga donikąd.

Przód Insignii i tył też

Ten projekt udowadnia, jak wiele zmienia zderzak. Reflektory, linia maski i felgi pozostały takie same, ale przód Insignii i tak zmienił się bardzo wyraźnie. Wystarczyło zastosować ogromny grill i inne logo, by charakter stylistyczny został zdefiniowany na nowo. Czy auto wygląda lepiej? Śmiemy wątpić.

Amerykanie przerobili przód Insignii
Buick Regal 2024

Natomiast tył pozostał wierny pierwowzorowi. I bardzo dobrze, bo dzięki temu utrzymano zgrabność. Wymiary też są takie same, co oznacza, że Buick ma niemal 5 metrów długości. Pod względem gabarytów mógłby więc zostać przypisany do segmentu E.

Buick Regal 2024
Buick Regal 2024

Co istotne, kabina też jest wierną kopią flagowego Opla. A to oznacza wystarczający poziom nowoczesności oraz dobrą ergonomię i takie też materiały wykończeniowe. Na przestronność też nie sposób narzekać.

>Opel Rocks E-Xtreme. Kolejny koncept na bazie pudełka Stellantis

Mimo że przód Insignii z rynku europejskiego wygląda dużo lepiej, zaakceptowalibyśmy ten z Buicka, gdyby tylko była pewność, że niemiecki model utrzyma się na rynku przez kilka lat.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Eko-terroryści zniszczyli opony w 60 autach

Eko-terroryści zniszczyli opony w 60 autach. Powód pokazuje totalne odklejenie

Toyota Prius PHEV

Toyota Prius w porównaniu z innymi hybrydowymi samochodami