w

Alfa Romeo zaczyna przygodę na rynku rosyjskim

Alfa Romeo wciąż walczy – a ja dopinguję tę włoską markę z tradycjami. Koncern prowadzi promocję na różne sposoby, obiecuje chociażby, że powróci do historycznych, stosowanych przez siebie rozwiązań i znów kojarzony będzie z tylnonapędowymi, rasowymi sedanami i pięknymi autami o nadwoziu typu coupe. Docenia także potrzeby rynku i zapowiada wzbogacenie swojej gamy modelowej o crossovera.

 

Jak widzimy, pomysłów wiele, podczas gdy dochody koncernu maleją. Według ACEA sprzedaż Alf w stosunku do analogicznego okresu 2012 zmalała o około 33 procent. Brzmi nieciekawie, tym bardziej, że kryzys tego producenta zdaje się realnie pogłębiać.

 

Dlatego AR zdecydowała się wprowadzić na rynek rosyjski modeli Giulietta i MiTo oraz 4C (to ostatnie z kolei trafi do najbogatszych klientów). Sprzedaż MiTo rozpocznie się tam już w październiku.

 

Autor: Miłosz Bagiński
Źródło: Alfa Romeo/Chrysler/ACEA

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Porsche Boxster Schmidt Revolution

Silnik 1.4 8V/16V (Renault) ? problemy, awarie, historia, eksploatacja