w

Akcja serwisowa Lotusa

Głośne akcje serwisowe psują opinię producentów i nie są powodem do dumy. Jednak tym razem sytuacja wydaje się dość zabawna.

 

Sprawa dotyczy Lotusa Evory. Do serwisów zostało wezwanych jedynie 28 egzemplarzy. Przyznacie, że to dość mała akcja serwisowa…?

 

A co jest jej przyczyną? Brak naklejki na szybie informującej o zwolnieniu tego modelu z pewnych norm bezpieczeństwa – chodzi tu o konstrukcję poduszki powietrznej pasażera. Nic więcej…

 

No cóż, akcja serwisowa Lotusa nie jest może duża, ale swą popularnością doścignie te największe…

 

Autor: Wojciech Krzemiński
Źródło: WCF

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnie Volvo C30

Pierwsze testy Hyundaia i20 WRC