Acura powraca do „Pikes Peak International Hill Climb” z całkiem okazałym portfolio.
Przede wszystkim, w roku 2017 Acura NSX będzie rywalizować w klasie Time Attack 1 i będzie prowadzona przez Jamesa Robinsona, człowieka z ekipy rozwoju napędu w firmie Honda.
Samochód został specjalnie przygotowany do Pikes Peak i wyposażony jest w kilka aerodynamicznych modyfikacji, w tym nowego przedniego spojlera, poprawionego grilla i dużego tylnego skrzydła. NSX jest lżejszy od standardowego modelu, a inżynierowie zoptymalizowali silnik samochodu, oraz system Sport Hybrid w celu zapewnienia maksymalnej wydajności. Dopełnieniem całości są niesamowicie przyczepne opony R-compound, które przeniosą moc ze wszystkich czterech kół.
Idąc dalej, TLX A-Spec rozpocznie swój debiutancki wyścigz Nickiem Robinsonem za kierownicą. Specjalnie przygotowany model ma zmodyfikowaną zawieszenie, dyferencjał o ograniczonym poślizgu i turbodoładowany 3,5-litrowy silnik V6, który generuje 500 KM. Samochód posiada również wypatroszone z wygód wnętrze, a także przedni spojler z włókna węglowego i tylne skrzydło.
Acura będzie spróbuje swoich sił również z TLX GT, która będzie prowadzona przez Petera Cunninghama w klasie Open. Napęd na wszystkie koła ma specjalnie dostrojone zawieszenie, zmodyfikowane przełożenia skrzyni i ten sam silnik V6, jaki stosowanym jest w Pirelli World Challenge.