Niemieckie coupe nazywane jest „małym R8”. Po modyfikacjach może mieć jednak jeszcze większy potencjał, niż ten flagowy sportowiec marki z Ingolstadt.
Przejdźmy jednak do rzeczy. Oto Audi TT RS, które zostało solidnie wzmocnione przez firmę DVX Performance. Przypomnijmy, że seryjny egzemplarz tego modelu skrywa 2,5-litrowy silnik benzynowy generujący 400 koni mechanicznych oraz 480 niutonometrów.
Takie wartości umożliwiają rozwijanie setki w zaledwie 3,7 sekundy i rozpędzanie się do 250 km/h. W uzyskaniu tych świetnych wyników pomaga seryjny napęd na obie osie (quattro).
Audi TT RS DVX Performance to jednak konfiguracja, która może podgryzać najlepsze supersamochody. Nawet McLareny mogą mieć problem, by zostawić w tyle ten samochód. Po kilku zabiegach tuningowych, niemieckie coupe z Ingolstadt oferuje dokładnie 625 koni mechanicznych oraz 718 niutonometrów.
Dzięki zastrzykowi mocy, samochód przyspiesza do setki w 3 sekundy i rozwija 317 km/h. Co ciekawe, jego potencjał został sprawdzony na niemieckiej autostradzie bez ograniczeń prędkości. Zobacz to: