w

Volkswagen Golf R32 HPerformance

Wróćmy do czasów, w których downsizing nie był popularny… Właśnie wtedy mocne kompakty miały pod maskami porządne, 6-cylindrowe jednostki napędowe. Przykład? Golf R32.

volkswagen_golf_r32_hperformance_2014_2

Właśnie ten rzadko spotykany model oparty na czwartej generacji najpopularniejszego auta w Europie trafił do HPerformance. Z zewnątrz wyróżnia się jedynie obniżonym zawieszeniem, czarnym lakierem i wieloramiennymi felgami. Pod jego maską pracuje „benzyniak” o pojemności 3,2 litra generujący seryjnie 240 KM. Kiedyś taka moc imponowała. Dziś potrzeba więcej i więcej… Tuner stanął jednak na wysokości zadania. Modyfikacje objęły dolot, doładowanie, układy wydechowy i korbowo-tłokowy. Efekty? Aż 650 KM, które na asfalt przenoszą wszystkie cztery koła (4MOTION). Stare nie musi być nudne…

 

Źródło: WCF

 

 

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kia Rio po liftingu

Mercedes S63 AMG IMSA