w

Suzuki wprowadza nowy standard obiektów sprzedaży

Suzuki Motor Poland jako pierwsze przedstawicielstwo japońskiej marki w Europie wprowadza nową jakość do swoich salonów.

W ciągu trzech najbliższych lat dealerzy będą musieli wyraźnie odświeżyć i zmodyfikować swoje obiekty. Dominującym kolorem będzie biel, która ma symbolizować wysoką jakość i sterylność. Uzupełnią ją srebrne akcenty oraz logo trójwymiarowe logo producenta umieszczone w konkretnych miejscach. Strefy dla klientów będą natomiast oddzielone szklanymi ściankami, by zapewnić odpowiedni komfort rozmów z przedstawicielami firmy. Warto dodać, że nowy projekt objął także strefy dla dzieci. Nie zabraknie także ciekawego oświetlenia – nawet w nocy, kiedy salony będą już zamknięte.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Toyota Yaris GR SPORT oficjalnie

Volkswagen Golf GTI MK2 vs Volkswagen up! GTI (Video)