w

Sukces rynkowy Maserati

Maserati to luksusowa marka, która przez ostatnie lata nie cieszyła się zbyt dużym zainteresowaniem. Wszystko jednak wskazuje na to, że włoska legenda zaczyna wychodzić z cienia.

 

Od początku 2014 roku samochody z trójzębem znalazły 1837 odbiorców. To wynik o 420% lepszy niż w analogicznym okresie w 2013 roku. Plany przedstawione przez prezesa włoskiego koncernu pokazują, że to dopiero początek.

 

Największym zainteresowaniem cieszy się oczywiście Ghibli, czyli nowa limuzyna marki, o rozmiar mniejsza od Quattroporte. Ofertę już wkrótce wzbogaci następca GranTurismo i pierwszy w historii Maserati SUV. Celem jest osiągnięcie sprzedaży na poziomie 75 000 aut rocznie. Plan ambitny, ale jak twierdzą Włosi, realny.

 

Źródło: WCF

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kiedy zadebiutuje BMW X4M?

Sprzedaż samochodów Volkswagena rośnie