w

Renault Megane R.S. Trophy – cennik i specyfikacja

Do gamy Megane trafia właśnie wersja R.S. Trophy. Jest to najbardziej ekstremalny wariant, jaki znajdziemy w ofercie. Czym się wyróżnia?

Zacznijmy od zmian technologicznych. Przeprojektowanie turbosprężarki i układu wydechowego zaowocowało zwiększeniem mocy o 20 KM. To oznacza, że kierowca ma teraz do dyspozycji 300 KM. W skład wyposażenia R.S Trophy wchodzą m.in.: kierownica pokrytą Alcantarą, zawieszenie Cup, samoblokujący mechanizm różnicowy typu Torsen?, dwumateriałowe tarcze hamulcowe (aluminiowo-żeliwne), zaciski hamulcowe w kolorze czerwonym, system R.S. Monitor, układ wydechowy z elektryczną przepustnicą i obręcze kół ze stopu metali lekkich (19 cali).

Przejdźmy do cen. Za zwykłe R.S. (280 KM) trzeba zapłacić 124 900 zł (dopłata do automatu wynosi 7000 zł). R.S. Trophy kosztuje natomiast 142 900 zł (tutaj także automat EDC to wydatek 7000 zł). Warto dodać, że już bazowy R.S jest wyposażony w:
?System 4 kół skrętnych 4CONTROL
?Zawieszenie Sport z 4 hydraulicznymi odbojnikami
?Funkcję Launch Control i Multi Change Down (dostępne wyłącznie dla wersji z automatyczną skrzynią biegów EDC)
?System wspomagania przy ruszaniu pod górę (HSA)
?System kontroli pasa ruchu
?System ostrzegania o nadmiernej prędkości z funkcją rozpoznawania znaków drogowych
?Ręczny hamulec postojowy (skrzynia manualna) lub automatyczny hamulec postojowy elektromechaniczny (skrzynia EDC)
?Czołowe i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera oraz poduszki kurtynowe
?Regulator-ogranicznik prędkości
?Klimatyzację automatyczną dwustrefową
?Wycieraczki przedniej szyby o zmiennej częstotliwości pracy, czujnik deszczu i światła
?Kartę Renault Hands Free
?System wspomagania parkowania tyłem
?System multimedialny R-LINK 2 z nawigacją, mapą Europy w wersji rozszerzonej, radioodtwarzaczem cyfrowym (DAB) z Bluetooth?, USB/jack, z ekranem dotykowym 7?
?System MULTI-SENSE
?Lusterka boczne elektrycznie sterowane i składane oraz podgrzewane
?Lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne
?Zespół zegarów i wskaźników z kolorowym ekranem TFT 7?
?Konsolę centralną z podłokietnikiem regulowanym wzdłużnie, schowkiem w podłokietniku i dwoma miejscami na kubki (skrzynia manualna) lub schowkiem z roletą (skrzynia EDC)
?Kierownicę z regulacją wysokości i głębokości, pokrytą skórą
?Fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego
?Fotel pasażera z regulacją wysokości
?Tylną kanapę dzieloną w układzie 1/3-2/3, z podłokietnikiem
?Przedni zderzak z wlotem powietrza o strukturze plastra miodu, z wbudowaną aerodynamiczną listwą F1 i logo ?R.S.?
?Zewnętrzne klamki drzwi i obudowy lusterek bocznych w kolorze lśniącej czerni
?Ozdobne wstawki w kolorze chromu z oznakowaniem Renault Sport
?Tylny dyfuzor z centralnie umieszczoną końcówką wydechu
?Sportowe fotele przednie z logo ?R.S.? na zagłówkach ? zagłówki wbudowane w fotele
?Specjalną kierownicę pokrytą skórą typu Nappa, z funkcjami sterowania i zaznaczonym punktem środkowym,
z logo ?R.S.?
?Aluminiowe nakładki na pedały i podpórkę pod stopę
?Światła przednie Full LED Pure Vision
?Światła do jazdy dziennej LED Edge Light
?System wielofunkcyjnych świateł R.S. Vision
?Tylne światła LED 3D Edge Light (włączone na stałe)
?Szyby tylne przyciemniane
?Obręcze kół ze stopu metali lekkich 18?

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polerowanie samochodu ? prosty sposób na przywrócenie pojazdowi blasku!

Zima w Rosji – „szalony” szlaban (Video)