Hiszpańska marka dopisuje się do grona szczęśliwców 2018 roku. Odniosła bowiem sukces sprzedażowy na wielu rynkach – także w Polsce.
W minionym roku w naszym kraju sprzedały się 12 573 egzemplarze SEAT-a. To aż o 21,9% więcej niż w poprzednich 12 miesiącach. Na ten pokaźny wzrost wpłynęły odpowiednie warunki gwarancyjne, a także odmłodzona gama modelowa.
Globalny wynik też robi wrażenie – 517 600 sztuk. To o 10,5% więcej niż w roku wcześniejszym. Warto dodać, że jest to także najlepszy rezultat w historii hiszpańskiego producenta (dotychczasowy rekord został ustanowiony w 2000 r.: 514,8 tys.).
Liczba 2019 może okazać się jeszcze szczęśliwsza. Coraz więcej osób dowiaduje się bowiem o istnieniu Arony i do gamy dołączył flagowy SUV – model Tarraco. Istotna wydaje się też sportowa marka SEAT-a, czyli CUPRA, która oferuje już Atekę, a wkrótce dołączy do niej kolejny reprezentant. Nie można zapominać także o nowym Leonie, którego debiut zbliża się wielkimi krokami.