Audi zostało oficjalnym partnerem projektu ?Zimowy Narodowy?, czyli cyklu zimowych imprez pozwalających na korzystanie z utworzonego na płycie Stadionu Narodowego w Warszawie lodowiska oraz zbudowanych obok toru rolkowego, boisk do badmingtona i skateparku. W ramach przedsięwzięcia, Audi wyeksponuje na Stadionie Narodowym samochody z napędem Quattro i umożliwi jazdy testowe wybranymi autami
z takim właśnie napędem.
?Zimowy Narodowy? to projekt zrodzony z pomysłu jak wykorzystać potencjał Stadionu Narodowego przez 365 dni w roku. W jego ramach powstało m.in. największe w Polsce lodowisko i szereg innych atrakcji: tor do jazdy na rolkach i na longboardzie, skatepark czy boiska do badmingtona.
– Zima to pora roku, podczas której najłatwiej docenić napęd na cztery koła. Stąd obecność quattro na ?Zimowym Narodowym? ? mówi Wojciech Usak ? dyrektor marketingu Audi. ?Przedstawiamy tu całą gamę samochodów z napędem na cztery koła quattro, włącznie ze sportowymi wersjami RS. To pojazdy, które świetnie radzą sobie w każdych warunkach, o czym kierowcy przekonują się od ponad trzydziestu lat.
Samochody z napędem na obie osie to sztandarowy produkt koncernu z Ingolstadt. Dla Audi, Quattro to filozofia. W roku 2013, z taśm produkcyjnych zjechał 5-milionowy model z tym napędem. Dzięki temu, cztery ringi mają na swoim koncie więcej sprzedanych pojazdów z napędem na cztery koła niż jakakolwiek inna marka premium.
Audi oferuje zdecydowanie najszerszą w segmencie premium paletę takich pojazdów. Audi Q7, R8, A4 Allroad, A6 Allroad oraz wszystkie modele S i RS, dostępne są wyłącznie z napędem Quattro. We wszystkich innych, Audi oferuje go opcjonalnie. Jeśli uwzględnić dostępne obecnie typy karoserii, silniki i skrzynie biegów, to otrzymamy ofertę ponad 160 różnych wariantów wyposażonych w taki napęd. Polscy klienci coraz częściej wybierają auta typu quattro, decydując się również na najmocniejsze, sportowe wersje poszczególnych modeli ? S i RS.
Źródło: informacja prasowa, Audi