w

Porsche 911 Carrera S Cabrio Gemballa

Firma Gemballa postanowiła wziąć na warsztat Porsche 911 Carrera S Cabrio. Co z tego wyszło?

 

Na pewno nic złego. Tuner doskonale wie jak poprawić nawet bliskie dosknałości auto. Pod maską zmodyfikowanej Carrery pracuje bokser o pojemności 3,8 litra i mocy 400 KM. Zdecydowano się jedynie na zmienienie układu wydechowego dodającego skromne 10 KM.

 

Pojawił się również bardziej wydajny układ hamulcowy firmy Brembo. Udanym dopełnieniem jest natomiast pakiet stylistyczny, który optycznie poszerza samochód. Nie mogło także zabraknąć atrakcyjnych felg – w tym wypadku mamy do czynienia z 21-calowymi obręczami G-Forged One.

 

Lista modyfikacji jest niewielka, ale cena…  wręcz przeciwnie. Za 30 000 euro można przecież kupić dobrze wyposażony samochód segmentu D. Bogatemu wszystko wolno…

 

Autor: Wojciech Krzemiński
Źródło: Gemballa 

 

 

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nowa Toyota 4Runner

Volvo testuje nowe autobusy hybrydowe typu ?plug-in?