w

Peugeot – podsumowanie 2013 roku

Francuska marka podsumowała 2013 rok. W sumie sprzedała 1 553 000 samochodów na całym świecie, co oznacza spadek o 8,7%. Sprzedaż w Europie wyniosła 879 000 (-7,2%). Na rynkach pozaeuropejskich Peugeot znalazł 674 000 klientów, co oznacza wzrost o 10,9%.

 

Do przyzwoitych wyników przyczyniły się nowe modele. Zarówno 208 GTi jak i crossover 2008 oraz kompaktowy 308 znalazły sporą grupę zwolenników. Na uwagę zasługuje także budżetowy sedan, 301, który wpisuje się coraz wyraźniej w krajobraz rynków rozwijających się.

 

 Źródło: informacja prasowa, Peugeot

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nabór do Sekcji ShowOFF Miesiąca Fotografii w Krakowie

Skoda Superb Outdoor