Polski oddział Nissana ma powody do zadowolenia. Choć gama japońskiej marki nie jest duża, bardzo wyraźnie zaznaczyła swoją obecność na naszym kraju.
W 2018 roku na drogi trafiło 15 287 egzemplarzy Nissana. Co ciekawe, produktami kluczowymi okazały się te największe: Qashqai (8533) oraz X-Trail (2466). Ten pierwszy zanotował wzrost o 5,8%, a drugi aż o 32,5%. Warto dodać, że oba samochody przeszły niedawno lifting.
Ważny akcent stanowi także Leaf, czyli najpopularniejszy samochód elektryczny w Europie. Na niektórych rynkach (takich jak Norwegia) jest ogólnym liderem sprzedaży nowych samochodów. W 2018 roku zdecydowało się na niego 269 klientów. Elektryczny van, NV200, znalazł natomiast 27 nabywców. Nissan sprzedał więc łącznie 296 sztuk nowych aut elektrycznych, co stanowi 44% całej gałęzi rynku.