Liczba 2017 okazała się dla marki ze Stuttgartu bardzo szczęśliwa. W zeszłym roku auta z gwiazdą na masce zakupiło bowiem 2 289 344 klientów, co jest najlepszym wynikiem w historii.
Wzrost o 9,9% to zasługa przede wszystkim SUV-ów (bardzo rozbudowana gama) i nowej Klasy E, która cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem wszędzie tam, gdzie jest oferowana. Sukces rynkowy zarówno w Europie, jak i regionach Azja-Pacyfik oraz NAFTA zaowocował utrzymaniem pozycji lidera w tej kategorii w środowisku samochodowych marek premium.
Rekordowy okazał się także ostatni kwartał, w czasie którego sprzedano 572 044 egzemplarze nowych Mercedesów (+4,8%). Podobne słowa mogą opisywać równie udany grudzień, w którym salony przyciągnęły 193 534 klientów (+1,8). Duże prawdopodobieństwo, że rok 2018 okaże się jeszcze bardziej udany.