w

Lynk&Co 001

Firma zamierza podbić serca amerykańskiej oraz europejskiej klienteli.

lynk_co_01_7

Ciekawie wyglądający crossover został zaprojektowany w Szwecji i korzysta z platformy CMA, która będzie stanowiła podstawę czekającego na swój debiut Volvo XC40. Mierzący 4,53m wyróżnia się sporym rozstawem osi (2,73m) – dzięki temu możliwe było wygospodarowanie sporej przestrzeni na nogi, co jest szczególnie pożądane na rynku chińskim. Pod maskę trafią trzy- i czterocylindrowe jednostki wspomagane turbodoładowaniem, które mogą współpracować ze skrzynią manualną lub dwusprzęgłowym automatem. Największe wrażenie robi jednak technologia – samochód ma być nieustannie podłączony do internetu i zapewniać niespotykany dotąd poziom interaktywności. Możliwe będzie m.in. umożliwienie dostępu do samochodu wybranej przez nas osobie za pomocą specjalnej aplikacji. Samochód ma trafić na rynek w 2017 roku, a w przyszłości do gamy mają dołączyć kolejne dwa modele.

 

Źródło: Motor1

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Mitsubishi przechodzi w ręce Nissana

Mokka X i Zafira, czyli nowości Opla