Hardcore’owa wersja Evory to zabawka idealna na weekendowe track day’e.
Inżynierowie Lotusa dali radę odchudzić Evorę o 70 kilogramów – wszystko dzięki nowym elementom wykonanym z włókna węglowego. We wnętrzu pojawiły się rasowe „kubełki”, pozwalające trzymać w ryzach ciała pasażerów. Wzmocnione do 410 KM 3.5 litrowe V6 maksymalną moc osiąga przy 7 tysiącach obrotów. 100 km/h na prędkościomierzu ujrzymy już po 4,2 sekundy, a maksymalnie można pędzić z prędkością 300 km/h. Za dopłatą dostępna jest skrzynia automatyczna, która potrafi poprawić sprint do „setki” o 0,1 sekundy. Dzięki zmienionej geometrii zawieszenia oraz obniżeniu Evory o 5 mm model jest znacznie szybszy w zakrętach. Ceny kształtują się na poziomie 110 tysięcy euro. Rocznie Lotus planuje wytwarzać 150 egzemplarzy Evory Sport 410. Oficjalna prezentacja nastąpi podczas targów w Genewie.
Źródło: WCF