w

Hyundai i30 Fastback N oficjalnie

Hyundai zdecydował się na bardzo ciekawy krok. Stworzył bowiem usportowioną wersję i30 Fastback, która może być alternatywą dla hatchbacka i… jedynym konkurentem Octavii RS.

Auto wyróżniają oczywiście sportowe zderzaki, nakładki na progi, emblematy, dyfuzor, niewielka listwa na tylnej klapie, dwie końcówki wydechu (po przeciwległych stronach) i charakterystyczne felgi. We wnętrzu zagościły natomiast półkubełkowe fotele, sportowa kierownica, aluminiowe pedały i czerwone wstawki. Nie zabrakło także bogatego wyposażenia, wśród którego znajdziemy liczne systemy bezpieczeństwa.

https://www.youtube.com/watch?v=vjZxV0eo1Ak

Sercem i30 Fastback N jest 2-litrowy silnik T-GDI generujący 250 lub 275 KM – w zależności od wersji. Ta mocniejsza (N Performance) elektronicznie sterowany mechanizm różnicowy (przedniej osi). Cały potencjał przenosi 6-biegowa przekładnia manualna. Przyspieszenie do pierwszej setki zajmuje odpowiednio 6,4 i 6,1 sekundy. Z kolei prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Jak można się domyślać, koreański sportowiec wyposażony został w kilka trybów jazdy: Eco, Normal, Sport, N, N Custom.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Mercedes 230 SL Pagoda by Carlex Design

Katowice: przesadna prędkość przed przejściem dla pieszych – o krok od potrącenia (Video)