w

Golf GTI „First Decade”.

Volkswagen ujawnił swoją śmiałą koncepcję – Golfa GTI „First Decade”

Golf zadebiutuje jutro publicznie na corocznym spotkaniu tuningowanych samochodów – Worthersee.

Koncept, jest zasilany małym silnikiem benzynowym dostarczającym 404 KM przez przednie koła i silnik elektryczny o mocy 17 KM, który napędza tylne koła. Volkswagen mówi, że samochód może być skonfigurowany jako napęd na przednie koła, działający w trybie napędu na tylnym kole z napędem na wszystkie koła lub w trybie kombinowanym, w którym zarówno silnik ICE, jak i silnik elektryczny pracują wspólnie.

Aby naładować dwie baterie w hatchbacku Volkswegena, 13 praktykantów Volkswagena zaprojektowało system hamulców odzyskujący energię z hamowania.

Wizualnie Golf GTI wyróżnia się dzięki ciekawej kolorystyce nadwozia – połączenie ciemnobłękitnego i jasnoniebieskiego z czarno-niebieskimi felgami. Tylnym spojler z Golfa GTI Clubsport oraz wielu emblematom „First Decade” i „10”. W kabinie można znaleźć niebieskie ozdoby, a także 1,690-watowy system nagłośnienia z 11 głośnikami i subwooferem.

Obok tej śmiałej koncepcji, VW przedstawił również inny samochód – Golf GTE w wersji kombi. Ma on taki sam układ napędowy jak standardowy GTE, ale pojemność akumulatora została zwiększona z 8,8 kWh do 16,8 kWh, co skutecznie poprawi zasięg na akumulatorach. Dostał on również charakterystyczne malowanie i wnętrze także przeszło modyfikacje.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

BMW M4 GT4 – przed oficjalną premierą.

Zapalony golfista wjeżdża Maserati na plażę.