Co roku przybywa manufaktur zajmujących się tworzeniem sportowych samochodów. Jedną z nich jest Ginetta, która pokazała światu model Akula.
Owszem, wygląda dość dziwnie. Ma nieco zaburzone proporcje, które zostały uzupełnione szeregiem wlotów, spojlerów i innych odstających elementów. Wszystko jest wykonane z lekkich materiałów, dzięki czemu masa auta to około 1000 kg. Taką wagą mogą pochwalić się nieliczne auta (np. Mazda MX-5, Suzuki Swift).
One jednak nie dysponują wolnnossącym V8 o pojemności 6 litrów. Ten potężny silnik generuje aż 600 KM i 700 Nm momentu obrotowego. Za przeniesienie napędu odpowiada 7-biegowa przekładnia sekwencyjna. Ta specyfikacja mówi sama za siebie.
Jest to propozycja dla zamożnych klientów, w tym kolekcjonerów. Podkreśla to także cena wynosząca 340 tysięcy funtów. Sporo, jak na produkt pozbawiony „znaczka” znanego producenta.