Turbodoładowany wariant modelu GTC4 Lusso debiutuje w Paryżu
Napędzany rozwijającym 610 KM podwójnie doładowanym V8 o pojemności 3.9 litra znanym m.in. z 488 GTB czy Californi T model potrafi rozpędzić się do pierwszej „setki” w 3,5 sekundy. To zaledwie o jedną dziesiątą wolniej od topowego modelu z silnikiem V12. Lusso T całą moc przenosi na tylną oś – rezygnacja z układu 4×4 przyniosła spadek masy własnej o 50 kilogramów. Dzięki nowej kalibracji zawieszenia oraz układu kierowniczego GTC4 Lusso T prowadzi się jeszcze bardziej precyzyjnie, co przypadnie do gustu tym, którzy uważali, że dotychczasowy model nie był wystarczająco ostry. Jedyne różnice pod względem wizualnym ograniczają się do innych końcówek układu wydechowego oraz nowego wzoru felg. Pierwsze samochody trafią do klientów najwcześniej pod koniec bieżącego roku.
Źródło: Motor1